Tuesday, 13 December 2011

Ya Karim

Ya Karim,
Jangan Kau benarkan aku jatuh hati pada hambaMu
seandainya aku belum mampu mencintai Kau dengan setulus hati
Jangan Kau ganti kasih aku yang tak cukup lagi dengan kasih pada yang lain
sebab aku banyak salah, sebab aku tak layak
berbicara secara terus padaMu

tapi siapalah Aku
untuk pergi jauh-jauh
untuk berpaling dariMu


Ya Karim
Jangan Kau tutup pintu taubatMu pada aku
Jagan Kau biar aku jatuh dan jauh
Jangan Kau biar aku lepas dari memohon cinta Kau

Aku tiada siapa-siapa tanpa Kau
Aku tiada siapa-siapa tanpa Kau
Aku tiada siapa-siapa tanpa Kau
Aku ini kerdil dan
Apalah aku di sisi Mu

Ya Karim
Sekatlah seluruh rasa ini pada yang lain
Tapi jangan pernah lagi Kau biar aku leka dan alpa
Kerana aku tak mampu
Sungguh tak mampu
Tanpa Kau
Menemani langkah ini.

2 comments: